Searching...
Isnin, 22 Oktober 2018
3:29 PTG

Video Tidak Senonoh Salah Seorang Pelakon PASKAL The Movie Tular

Tak tahu sangat tentang video ini tapi kalau lihat kepada bentuk badan mungkin juga ini adalah video lama yang ditularkan semula selepas filem PASKAL lakonan pelakon ini mendapat sambutan ramai. Atau mungkin juga ia adalah sebahagian daripada strategi promosi dari pelakon ini. Susah nak nafikan kerana lihat dari tatu yang ada pada badan lelaki dalam video ini sama dengan pelakon ini.


Baru-baru ini makin hangat pula perkongsian daripada orang yang tidak dikenali dilaman twitter dan video ini juga diambil daripada lama twitter seorang. Apa pun tak tahu apa motif mereka menyebarkan video ini bukan satu tapi ada banyak video yang hampir sama disebarkan. Adakah ia bertujuan untuk menaikkan atau menjatuhkan artis ini. Setakat artikel ini diterbirkan tiada sebarang kenyataan dari pelakon ini tentang video yang tular itu.


Apa pun artis lelaki ini sebelum ini pernah terpalik dengan kes video lucah beliau bersama dengan beberapa artis wanita. Juga tersebar dilaman sosial dan menjadi viral. Namun artis ini menafikan dan menyalahkan orang lain tentang tersebarnya video ini. Beliau juga kalau tak silap pernah mengeluarkan kenyataan kecewa dengan dunia seni di Malaysia dan tidak mahu belakon lagi. 


Diharap artis ini dapat buat kenyataan dan penerangan tentang isu ini agar ia tidak terus menjadi perkara yang tidak sihat dalam industri. Lepas ni banyak lagi video tidak elok artis Malaysia tersebar kat laman sosial tak tahu kenapa ia bagaikan trend mungkin terdesak sangat kot nak popular entahlah. Sebagai artis kena jaga semua ini kerana ini adalah peluang untuk korang jadi mangsa keadaan.








0 comments:

Catat Ulasan

 
Back to top!