Searching...
Selasa, 8 Ogos 2017
1:27 PTG

Lelaki Sado Ini Adalah Perempuan Dunia Makin Terbalik

Tanda-tanda akhir zaman makin ketara sekarang kita dapat lihat. Ini semakin menjadi-jadi dan tidak dapat dinafikan lagi. Adakah kita sedia untuk dunia akhir zaman ini. 

Kita ketahui sebelum ini tentang Nursajat yang ramai orang tahu dia seorang lelaki tetapi menafikan dan menyatakan bahawa beliau kunsa sejak dari kecil lagi. Nak tahu apa kunsa search kat google ok. 

Tu satu kini satu lagi pekara mengarut belaku apabila lihat susuk tubuh sado dan sasa ini mesti ramai orang ingat dia lelaki tulen. Tapi hakikatnya tidak sama sekali El Lye adalah seorang yang dilahirkan perempuan. Telah menjalani hidup transgender sejak 10 tahun lalu. Bertekat untuk berubah menjadi susuk seperti seorang lelaki dan kini dia berjaya mencapai sehingga ramai orang diluar sana cuba untuk menjadi sepertinya. 


Tak tercabar ker lelaki sejati lihat susuk yang gagah dan macho ini hehehehe..


Tapi adakah kita kat Malaysia membenarkan pertukaran jantina seperti ini. Bagaimana dengan status kad pengenalan dia adakah masih perempuan atau lelaki. Tu belum lagi masuk urusan perkahwinan dia nanti. Ini semua berlaku di negara kita Malaysia ok bukan luar negara.

Tip yang untuk kurus dalam masa kurang daripada 1 bulan sahaja

Mungkin dia orang berdua ni boleh lah kahwin sebab mereka jantina berbeza cuma nanti tak sure siapa yang akan mengandung wakakakaka. (Gurauan sahaja)...







1 comments:

 
Back to top!